03.09.2013

Blog inspiration

Jeg elsker at blogge og jeg går meget op i at blive ved med at udvikle bloggen, så den repræsenterer os bedst. Og i jagten på udvikling er der intet bedre end at sidde og finde inspiration, især hos andre bloggere. Jeg følger en del forskellige blogs, men jeg tænkte jeg ville dele to blogs med jer.

1# Angelica Blick
Angelica er en Svensk modeblogger, som lever et liv med massere af stil, smukt selskab, fine negle og massere af oplevelser. Det er altid spændende at droppe ind forbi hendes blog og se hvad hun har lavet siden sidst. Angelica skal også meget snart, om 2 dage, til New York for NYFW. Det heldige asen! I kan tjekke hendes blog ud her.

2# Vilde kaniner
Vilde kaniner er en modeblog, skrevet af Marie Stella. Hendes stil bærer præg af hendes kærlighed for sort og interessen for personlig stil. Hun er helt klart også et kig værd, hvis man er frisk på noget dansk inspiration. I kan se nærmere på Vilde kaniner her.
Line.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar