19.09.2013

One Direction Copenhagen.


Jeg kan slet ikke forstå det. Jeg kan nærmest ikke trække vejret, og min mascaren render ned af kinderne. Jeg husker det som var det igår at Line og jeg så vor alle sammens dejlige drenge, hvor vi både græd, skreg, hoppet og ikke mindst fik danset og sunget. Det er en oplevelse som jeg stadig ikke kan beskrive, men et ord kan jeg komme med, det var simpethen perfekt.

Drengene har nu afsløret at de på deres næste tour  Where We Are til næste år, kommer til Danmark i parken København d. 16 juni og jeg ved allerede med sikkerhed at Line og jeg vil gøre alt der står i vores magt for at få to billetter til deres koncert. Jeg er simpethen så lykkelig. Hvad med jer, glæder i jer også?   Længe leve One Direction. Christina. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar