20.09.2013

Simpel Child.


Jeg har i et stykke tid haft tanken om at lave et indlæg, hvor i får et indblik i hvem jeg er personligt, og hvad jeg går rundt og laver, så her får i det.

Mit fulde navn er Christina Hjort Mogensen, men jeg bliver som regel kaldt Chris eller Stina. Til dagligt går jeg på VUC, hvor jeg er i gang med at tage en HF studenter eksame. Jeg er 18 år, og har fødselsdag d. 06/08-95, så det er meget nyt for at være myndig. Jeg har intet arbejde, men har jeg har arbejdet i en bager, og da jeg var yngre har jeg være ekspedient i en tøjbutik. 

Som i ved elsker jeg mode, og det er en utrolig stor del af min dagligdag, da jeg elsker at finde inspiration hos andre. Jeg kan også utrolig godt lide at læse andre blogge, og jeg bruger også meget af min tid på at finde inspiration om bloggere, når jeg ikke har andet at lave. Jeg er ikke et gruppemenneske, jeg kan bedst lide at have få mennekser omkring mig, og have tæt ind til mig. 

Jeg kan godt lide at læse, både bøger men også Elle, Bazar, Vouge og lignende. Som mange andre piger har jeg utrolig stor svaghed for drengene One Direction. Min største oplevelse i hele mit liv er helt klart at se drengene i Forum sammen med min højt elskede bedsteveninde, Line. 

Jeg håber i har fået mere viden omkring mig, ellers er i meget velkommen til at spørger ind til mig. Christina. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar