10.09.2013

Hvad nu hvis, hvad nu hvis..


Kender i det at man tænker: "den dag jeg er tynd, kan jeg gå i det her!", "den dag jeg får et 12 tal" osv osv.. Sådan har jeg det hvertfald med at tænke, lidt for ofte. Især når det kommer til tøj. Selvom jeg er blevet bedre til at udelukke hvad andre måske vil tænke om min påklædning, så er det stadig en udfordring for mig.

Men da jeg sad og susede lidt rundt på Polyvore, besluttede jeg mig for at lave et outfit, som jeg ville elske at bære til New York Fashion Week (man har jo lov at drømme!). Drømmen strækker sig dog lidt længere end blot at sidde på forreste række med massere af mennesker i solbriller og modeller der viser det nyeste af det nyeste kluns frem. Men for søren hvor ville jeg gerne have selvtilliden til at troppe op i sådan et antræk. Bukserne er ikke en udfordring, men tanekn om at vise min overkrop frem i sådan en gennemsigtig trøje.. Ja man har jo lov at håbe, at selvtilliden en dag kommer! Line.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar