17.09.2013

Ultimate crush


Vi har lige taget et lille pusterum fra bloggen. Som de fleste andre gymnasie elever nok vil sige, så har lektier og forberedning det med at falde oven i hinanden, så vi har selvfølgelig måtte lægge al vores energi i HF. Men anyway, midt i forskellige afleveringer og en lektie liste der endelig er kommet nogle lufthuller i, så ville jeg dele mit ultimative shoe crush!

Jeg har snart været BESAT af de klassiske Reebok sneaks (lave model) i et godt stykke tid og jeg ville sådan ønske de kunne sidde på mine fødder!

Jeg havde faktisk planlagt at købe dem nu hvor det rigtigt bliver sneakers vejr igen, men desværre står min økonomiske situation lidt anderledes, end den gjorde for nogle måneder siden og jeg prøver at tænke mig bedre om, med hensyn til hvad jeg bruger mine penge på. Disse sneaks er som sendt fra himlen og jeg ville elsker slentre rundt i de fine hvide skabninger. Jeg har en særlig kærlighed for hvide sneaks og de har endda slået mine hvide converse af første pladsen, hvilket ikke siger så lidt. Line.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar